본문 바로가기
성령의 인도

진리가 너를 자유롭게 해준다

by 파란앗싸 2022. 1. 2.
반응형

 

 

 

 

THE TRUTH SHALL SET YOU FREE - M Goss - 444 Prophecy News

THE TRUTH SHALL SET YOU FREE 12/5/19 1:07 PM Melinda Goss As I was about to walk out of the door today I was called into his presence. I was told… “write down and tell them what you see.”  This is what I was shown. First I saw a river and on either

444prophecynews.com

 

 

진리가 너를 자유롭게 해준다

 

멀린다 고스-12/5/19 1:07 PM

 

내가 오늘 문밖으로 나가려는데 주님의 임재 안으로 부르시고 나를 찾아오셨다

 

내가 말했다...

 

“말을 받아 적어서 네가 본 것을 그들에게 말하여라."

 

이것이 네게 보여준 것이다

 

나는 처음에 강을 보았고 강 양쪽에 하얀 대리석이 있었다

 

그리고 거기에 물이 흐르는 왼쪽과 오른 쪽에 나팔을 든 천사들이 있었다

 

문의 모양처럼 보였지만 넓고 높은 3개의 높은 광장에 아치형의 통로가 있는 성전에서 시냇물이 흘러나오고 있었다

 

첫 번째 것 뒤에는 첫 번째보다 넓고 높은 두 번째 광장이 있었다 

 

두 번째 뒤에는 첫 번째와 두 번째보다 넓고 높은 세 번째 광장이 있었다 

 

이 성전 안에서 시냇물이 바깥으로 흘러나왔다

 

그 다음 나는 커다란 황금 두루마리를 보고 있었고 두루마리는 열려서 “진리는 너를 자유롭게 해준다.”

 

그리고 그들에게 말하여라 라는 말을 나는 들었다

 

“진리는 너를 자유롭게 해준다.”

 

모든 영광을 만왕의 왕이신 주님께 올립니다

 

 

THE TRUTH SHALL SET YOU FREE

 

12/5/19 1:07 PM - MELINDA GOSS

 

As I was about to walk out of the door today I was called into his presence. 

I was told… “write down and tell them what you see.”  This is what I was 

shown. First I saw a river and on either side had white marble and there 

were angels with trumpets to the left and the right of the stream.  

 

The stream with coming from a temple with 3 High Square archways that 

looked like the shape of doors but wider and higher. Behind the first one 

was a 2nd which was wider and higher than the 1st. Behind the second 

was the 3rd one which was wider and higher than the first and second one. 

The stream of water was flowing from within this Temple outward.

Next, I was shown a large golden scroll that was open and I saw

“THE TRUTH SHALL SET YOU FREE” and I heard…Tell them… “THE TRUTH 

SHALL SET YOU FREE.” All glory to the King of Kings

 

 

 

반응형
SMALL

댓글