본문 바로가기
성령의 인도

경제적 붕괴가 네게 임했다.

by 파란앗싸 2022. 1. 1.
반응형

 

 

경제적 붕괴가 네게 임했다.

 

SARA LYNCH-NOV 27 , 2019 10:09 AM

 

오늘 아침 정확히 4:19분에 일어났다.


나는 침대에서 나오기 전에 주님께 기도하며 찬양하기 시작했다.
 
나는 계속 찬양하며 주방으로 걸어 갔고 성령이 매우 강력한 방법으로 나를 움직이는 것을 느꼈다.


그야말로 나를 통하여 방출하면서 의심의 여지 없이 주님은 내가 집중하기를 원하였다.
 
나는 영으로 들었다.


"자녀야, 내 자녀들을 위해 이 메세지들을 적어라."
 
"이 마지막 날들이 지날 때 내 임재 안에 남아 있어라.


구하라, 너는 받을 것이요


찾으라, 너는 발견할 것이다."
 
경제적 붕괴가 네 앞에 있다.


너희의 뉴스에서는 이것이 너무 늦을 때까지 알리지 않을 것이다.


그들은 혼란이 뒤따를 것을 안다.


그들은 대적에 의해 조정된다.


자녀들아, 너희들의 상점에서는 재고품이 점점 줄어들 것이다.
 
이미 비어있는 공간이 무엇이고 다시 채워 넣지 않는지 주목하여라.
 
많은 자들이 완벽한 어둠과 혼란 가운데 걷는다.


그들은 그들의 아이들에게 먹이기 위하여 폭력적으로 변할 것이다.


일부는 "트리 아래의 선물들" 을 담기 위하여 이미 끔찍한 행동들을 저지르고 있다.
 
나의 약속들 안에서 믿음을 가져라, 비둘기들아.


너는 너의 세상에 임하는 이러한 때를 위하여 창조되었다.


나의 성령이 너의 길을 지시한다.


나의 추수할 일꾼들인, 내가 선택한 자들은 어떤 사람들이 생각하는 것처럼 징계를 받지 않을 것이다.
 
나는 이 시간 동안 그들이 세상에 있어야 할 이유의 이해를 저들 택한 자들에게 주었다.


자녀들아, 기도로 내게 나아오라,


나는 네가 이 시간 동안 해야 할 것을 드러내 줄 것이다.
 
앞으로 놓여진 일들을 위해 준비하여라.


네가 직면하게 될 것들을 드러내 달라고 나의 살아있는 말씀을 들어오게 하여라.


너는 내가 풀무불 속에서 사드락과 메삭과 아벳느고와 함께 섰을 때 처럼 네가 이 사건들을 혼자 직면하지 않을 것이다.


나는 함께 서서 내게 속한 자들을 보호해 줄 것이다.
 
나는 귀중한 자들인 너희를 사랑한다,


너의 사랑과 기쁨의 구세주,


예슈아 하마쉬악.

 

The financial collapse is upon you
NOV 27 , 2019 10:09 AM
SARA LYNCH
This morning I was awoke exactly at 4:19.
I started praying and praising the LORD before getting out of bed.
I walked to the kitchen still praising and felt the HOLY SPIRIT move over me in a very powerful way. Literally radiating through me, no doubt the LORD wanted my full focused attention.
I heard in spirit “Child, write a message for MY children.”
“As these final days pass, remain in MY presence.
Ask, ye shall receive.
Seek, ye shall find.
The financial collapse is upon you. Your news will not report this until it’s too late, they know chaos will ensue. They are controlled by the enemy.
Children, your stores will begin to stock less and less.

Pay attention to what is already just empty spaces and does not get restocked.
Many walk in complete confusion and darkness. They will turn to violence to feed their children.
Some are already committing horrible acts to put “presents under the tree”
Have faith in MY promises, doves.
You have been created for such a time as is upon your earth. MY HOLY SPIRIT directs your path.
MY harvest workers, the ones I’VE chosen, are not being punished as some might think.
I’VE given those chosen undertanding of the reason they will be on the earth during this time.
Children, come to ME in prayer, I will reveal what you will do during this time.
Prepare children for what lies ahead. Allow MY living Word to reveal some of what you will face.
You will NOT face these events alone for as I stood with and protected Shadrach, Meshach and Abednego in the fiery furnace, I shall also stand with and protect those that are MINE.
I love you, precious ones.
Your loving and JOYFUL Savior, Yeshua Ha’mashiach

 

 

 

반응형
SMALL

댓글